Заняття по Карлу Орфу

  • ВТ, СР
  • 17:00 - 17:45
  • +380 (67) 011 91 91
  • 680 грн/місяць

Ранній розвиток дитини з використанням елементів Орф-методики – це всебічний розвиток вашого малюка через музику, танець, театр, слово, гру на різних висотних і шумових інструментах.

Наші заняття побудовані на всьому тому, що так люблять діти: співати пісні, читати віршики, плескати в долоні, танцювати і відбивати ритм по всьому, що знаходиться під рукою, малювати пальчиковими фарбами, ліпити з пластиліну.

Заняття Карл Орф

Орф-підхід надає унікальні шанси для розвитку дитини, її емоційної, інтелектуальної, фізичної та соціальної сфери. Дитина звикає творчо мислити, легко вирішувати життєві завдання, виховується цілісною особистістю, що знаходиться в гармонії з собою.

У нас є величезна колекція різних висотних, шумових інструментів і танцювального реквізиту. Ваші діти познайомляться з унікальними Орф-інструментами та інструментами з різних куточків світу. В нашому дружньому оркестрі ви почуєте дзвінкий звук глокеншпілю, барвисте звучання металофону та м’якість ксилофону. Величезне захоплення у дітей викликає гра на метровій дощовій флейті, трикутниках і дзвіночках, латиноамериканському гуїро, дерев’яних коробочках і маракасах, клавесах і вуд-блоках, барабанах і бонго. Справжнім відкриттям для дітей стає гра на скляних стаканчиках, наповнених водою. Це справді унікальні музичні та фізичні відчуття!

Наші різноманітні танцювальні реквізити (резинки, хула-хупи, стрічки, м’ячики і т.д) допомагають нам залишатися активними і уважними протягом всього заняття.

ЯКА КОРИСТЬ ВІД НАШИХ ЗАНЯТЬ:

* розвиток грамотного та виразного мовлення

* розвиток уваги, пам’яті і сприйняття на слух

* розвиток фантазії та уяви

* розвиток креативного мислення

* розвиток дрібної і великої моторики

* розвиток відчуття ритму (що безпосередньо впливає на розвиток мови, слухових і моторних здібностей, здібності дитини до шкільного навчання)

* тренування музичного слуху

* підвищення самооцінки та вміння ладити з іншими дітьми

* розвиток форм поведінки таких, як уважність, зосередженість, терпіння і самостійність